Hur kommer jag i kontakt med kundservice?

    För att komma i kontakt med vår kundservice kan du klicka på "Kundservice" nere i högra hörnet på denna sida. Där kommer du först och främst få hjälp av vår kollega Berry som kan hjälpa dig med över 1000 olika hallonrelaterade frågor! Bland annat:

    • PIN/PUK
    • Se surfmängd
    • Betalningsfrågor
    • Frågor om nummerflytt
    • Felsökning 

    Dessutom är Berry tillgänglig dygnet runt! 

    Till exempel:

    ❌Jag har fått betala för mycket! Jag skulle betala 49 kronor första månaden, varför har jag fått betala 169 kronor? Kan du kolla vad som är fel, jag vill inte betala för mycket.
    ✅ Beloppet är högt

    En fråga per meddelande är en bra tumregel. Du får givetvis ställa fler frågor till Berry, men ta en sak i taget! Till exempel:

    ❌Jag ska hjälpa min mamma med sitt abonnemang, hon har tappat bort sina inloggningsuppgifter till Mina sidor och sin PIN-kod. Snälla Berry, kan du hjälpa mig?
    ✅ Jag har tappat bort min PIN-kod.
    ✅ Jag kommer inte in på Mina sidor

    Vänta på svar - Berry läser varje meddelande individuellt. Att skriva flera meddelanden kommer inte att hjälpa, utan snarare stjälpa. Du kommer alltså få ett svar per meddelande du skickar. Till exempel:


    - Hej
    - Jag behöver hjälp
    - Mitt nummer är spärrat
    - Hur kan jag spärra upp det och hur mycket ska jag betala denna månad?

    - Mitt abonnemang är spärrat
    - Hur mycket ska jag betala denna månad?

    Tidigare hanterade ärenden eller uppföljningar kan inte Berry hantera på bästa sätt. Om du har en pågående konversation med en agent, vänligen svara på mejlet som du har fått alternativt ställ frågan igen till Berry. Till exempel:

    ❌Kan du kolla mitt ärendenummer XXXXXX
    ✅ Svara på mejlet som du har fått från en kollega, alternativt ställ frågan till Berry igen - då utan ärendenummer.

    Berry kan inte göra ändringar åt dig (än) utan enbart guida dig till hur du gör dom själv. Till exempel:

    ❌ Kan du ändra mitt abonnemang till 25 GB
    ✅ Hur ändrar jag mitt abonnemang?

    Tre skäl att välja hallon

    • Unlock

      Fast pris

    • Payment

      Inga krångliga fakturor

    • Wifi

      Trygg surf i 3:s nät

    Detta är hallon